perjantai 11. maaliskuuta 2011

ѕσмєтнιи αвσυт мє

Nonii siis oon viuhti , täytän marraskuun lopul 18. 

Mun oma blogi on ɥәllo ɟɐsɔιuɐʇıou  

Opiskelen av-alaa toista vuotta.. Eli toisin sanoen istun viel 1½ vuotta _turhaan_ koulunpenkillä nenä kiinni näytössä ja pilaan kuuloni , näköni ja lihakseni. Ja sitku valmistun ni oonki työtön ja muutan veneen alle viinapullon kans ja elän sossurahoilla. ELLEN keksi mihi menisin jatko-opiskelemaa. 
Tykkään eniten tossa koulussa photarin käytöstä, elokuvien plus kaiken muun kuvaamisesta ja editoinnista. 



Tykkään lävistyksistä tosi paljon ja oon tehny itelleni melkein kaikki lävistykset paitsi en kulmaa. 
Mulla on kulmakoru, snaket, madonna ja kielikoru. 15mm & 12mm venyytykset ja 3 rustokorua.
Leimoja alan keräämään ihooni sit marraskuun lopulla ku oon täysikänen.   

Ja mulla on ollut, smiley, tonguewebbi, gleavage (tissivälissä), surface (solisluun alapuolella) ja ihan helvetin monta korvista !   





Mun tyylistä sen verran, et tykkään värikkäistä vaatteista mut rajasa kaikella. 
Yleensä käytän tekoripsiä koska mulla on liian lyhyet ripset ja tykkään pitkistä ripsistä. 
Hiusväri on muuttunut moneen otteeseen mut nyt oon rauhottunu ja nykyinen hiusväri on mustat alta ja päältä sit blondi/oranssi/tummanruskee, sillei jännästi ! 
Enkä luokittele itteeni mihinkään 'genreen'. 

Mulla on pieni perfektionismi mikä on alkanut vituttamaan mua todella paljon. 
Se ilmenee eniten mun vaatekaapissa. Kaikki pitää olla järjestyksessä ja hyvin. 
Saatan järjestellä jopa 5 kertaan vaatekaapin uudestaan päivässä. 
Toinen on mun huoneen järjestys, en oo ikinä siihen tyytyväinen ja sit oonki vaihtamas sitä joka toinen viikko ! 


Mutjoo ! 

Tässä blogissa mun osalta tulee ainakin olemaan enemmän mun omaa tyyliä ja muutakin turhaa ja ei niin turhaa. 
Koulujuttuja ja ainakin päivityksiä musiikkivideo projektsista mitä tehdään koulssa ja sit joitain töitä, jotain mitä tehdään tunnilla ja mitä teen kun on tylsää. 
Videopostauksia tulee sillontällön, ainaku saan jonkun aihees. 

Postausehdotuksia saa laittaa ! 

XoXo
Rakkaudella : Viuhtibitch 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti